fredag 10 maj 2013

Lyssnandet på facebook

Jag har känt att tiden ibland har varit begränsad till att skriva om allt jag lyssnar på här på bloggen. Det vore ju synd och skam att undanhålla massa bra musik för er läsare. Att skriva om allt kort hade varit en möjlighet, men det blir lätt rörigt då. Jag vill ha bloggen för de som faktiskt bryr sig om att läsa en text om en artist eller grupp. Även om det här är ett roligt projekt som ska ge er möjlighet att upptäcka musik så är det även tänkt att vara en språngbräda för mig att i förlängningen få ett arbete. Jag är alltid intresserad av jobb och skulle det på något sätt handla om musik skulle jag bli överlycklig. Vad är det naturliga steget då? Ni vet redan svaret så jag behöver inte trött ut era ögon på det. Lyssnandet på facebook är som en musikalisk buffé av allt jag lyssnar på. Gå in och sätt er till bords bums. https://www.facebook.com/lyssnandet?skip_nax_wizard=true

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar